Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
» Czy mogę uzyskać rachunek na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy rachunek. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
» Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
» Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.
» Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..